Chocker..

.. ja tro det eller ej! Jag ligger hemma i sängen. Har vart på bio med Nathalie och resten av mina vänner. Hemma ikväll. Insåg nu vilka lousy bloggare vi har vart! Nej nu får vi skärpa oss! Detta är ju kul, det är kul med alla er söta läsare som varje dag klickar er hit, det måste man vara tacksam för! Det var hundra år sedan ni fick en dagens outfit av mig också, shame on me. Har fått en del frågor om nyår och tänkte lägga upp min outfit för el grande finale så kanske jag bidrar med lite inspiration. Ni får gärna skriva i kommentarfältet vad ni saknar här i bloggen och vad ni ser för lite/mkt av ( outfits bilder, ja veeeet, nu blir det andra lussebullar! ) Måste sova nu, jobbar på dry lake VS establish imorgon early så jag behöver min skönhetssömn. Hoppas ni får en fartfylld weekend!
Puss på er / Stephanie

Kommentarer
Postat av: hanna

Älskar eran blogg, men håller med om att lite mer outfitsbilder hade inte suttit fel, då jag blir väldigt inspirerad av er stil! Keep up the good work! ;)

2007-12-29 @ 15:12:52
Postat av: Karolina

Vilken film såg ni? :)

2007-12-29 @ 15:55:57
Postat av: M

Gick ni på Förtrollad, för jag tror att jag såg dig där :) Älskar eran blogg,

2007-12-29 @ 19:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0