stånk och stön

Well, idag mår man inte helt okej men igår mådde man mer än okej så att säga. Jag och Michaela har precis bäddat ner oss i min säng och nu ska vi väll klämma en sisådär 7 säsonger av sex & the city. Bra bakisgrejjer de där. Igår började vi vina klockan 5 tror jag närmare bestämt. Allt på grund av den där Anna. Vi skulle dricka ett glas, snacka och inte alls gå ut. Vi börjar på Grodan, fortsätter till ett litet hak och avslutar hos Anna med en drille. Nån vinflaska senare traskar vi neråt. Just nu sitter vi maniskt och väntar på att klockan ska bli 4a, för då mina vänner öppnar Bistron och vi kan börja bakisfetta. Anledningen till att vi inte lagar någon egen mat är inte svårare än så att jag inte får vistas  köket. Och ännu mindre i samband med en stekpanna eller kastrull. Farliga grejer det där..

image467

Kommentarer
Postat av: Chris

Patetisk man märker på lång väg att du vill "glida" på Anna Hibbs.
Hon ä grym och snygg du suger och är ful!!

2007-12-15 @ 01:00:09
Postat av: rebecca

oj, vad man tog i... you're so wrong!

2007-12-17 @ 00:35:02
URL: http://rebeccalinneaflander.blogg.se
Postat av: Ida

gud vilket snyggt benvitt linne! vart är det ifrån? kraam

2007-12-17 @ 11:47:43
Postat av: anne

sjukt snygga kläder ni har båda två!

2007-12-17 @ 18:46:40
Postat av: Maja

va blond du är... där är ju bara 6 säsonger sex and the city... daaaahhh :P

2007-12-18 @ 10:32:55
Postat av: Malin

Älskar ditt vita linne, vart har du köpt det?? Skulle vilja ha ett sånt till juldagen

2007-12-19 @ 10:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0