....

Igår var jag som sagt på fika med farmor och farfar med det dröjde ut på tiden så de bidde ingen fika med steph tyvärr. Men därimot åt jag en mycket trevlig middag med Caroline, Rebecca, Jessica och Nathalie på Steakhouse vid Odenplan, mycket gott!:) När våra magar blev mätta begav vi oss till Caroline för att se på topmodel (besviken att Jenny åkte ut ville ju att hon skulle vinna!). Idag ska jag vara duktig att städa lite ( jag är väl inte riktigt den som brukar ha ordning direkt). Men nu ska de allt bli cleaniskt rent!
Nej, har inte heller glömt Cavalli, men de var inte riktigt något som lockade mig. Tycker att skinnjackan var rätt så het,  men inget jag skulle lägga pengar på nu när plånboken är ganska så tom. Men ringarna skulle jag vilja ha men inget jag krigar om;)  kram nath

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0