Godeftermiddag

Har precis ätit en avokado macka och lite thé. Thé är så himla gott på morgonen, många brukar vilja ha nått kallt som svalkar men jag är precis tvärtom. Kollade också youtube Amy winehouse EMA 2007, tycker det är så fruktansvärt synd att hon är så ner crackad. Hennes röst samt låttexter är ju helt förtrollande. Jag menar, man hörde ju inte ett ord av vad hon sjöng i refrängen, hon bara såg allmänt anorektisk ut med neurotiska ryckningar här och där. Well, ska träffa Nathalie lite senare. Känner bara för att gå till nått mysigt fik på söder, kura ner mig med mina nära och kära, dricka thé och snacka skit, and other girl stuff issues. Fick med mig ett sött orange/rosa naglack igår när jag var över på godis hos kakan. Nu ska vi se hur det blir. Kram Steph

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0