Godmorning

Okej nej, jag var vaken 0815. Jag blev väckt, ingen väcker mig när jag sover, ingen väcker en sovande björn. MEN nu var det så att jag var tvungen att ta blodprov. Så kl 9 satt man och väntade på att laboratoriet skulle bli ledigt. Och farbror doktorn grävde i vanlig ordning i min stackars arm. Det är tydligen så att jag inte blev skapt med riktiga vener som resten av befolkningen på tellus. Det resulterar ofta i ett 1*1 DM långt blåmärke över armen. Eftersom ingen hittar mina ådror. MUCHO FUN. Nej. Nu sitter jag ialalfall på vår uteplats med björnmössa, päls och en tallrik fil. Det såg så mysigt ut när solen sken att jag bara var tvungen. Jag ser däremot ut som en, ja, björn.


image334

Kommentarer
Postat av: Sanja

MYSIGT!

2007-11-02 @ 13:55:50
URL: http://simplyfashion.blogg.se
Postat av: Anonym

jag måste bara fråga: vad är det som är så speciellt med nitar? Alla har typ fallit pladask för det!

2007-11-02 @ 13:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0