internet pers

Sådär, were back. Har hängt hemma hos Nathalie i helgen. Hennes internet funkade inte = dålig bloggning. Men nu ska det bli andra bullar. I fredags var vi ute och härjade:) Det blev en vända på V och hells för mig. Nath var på white i think. Igår åt jag Michaela och Nathalie middag at carlers place, bestående av en bränd hamburgare ( det var rök i hela köket, dvs Michaela stod vid spisen ) med polarbröd. Ja det var väldigt äckligt. Ligan hängde hemma hos en killkompis så vi pallrade oss dit efter maten. Satt och snackade, drack vin och hade allmänt trevligt. Runt 12 hoppade vi ini bilen, tur att vår Robert har körkort då vi slöhögar inte gör ett styft. Larran och white. 
Nu måste jag ha mat! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag undrar om ni vet vad färgen heter på AA klänningen till höger, den blåaktiga:
http://rosenholtz.blogg.se/images/dddff_1194027286.jpg

2007-11-04 @ 18:58:00
Postat av: Anonym

Kom igen och blogga! :)

2007-11-05 @ 13:40:27
Postat av: antonia

jaa kom igen! tittar in här lite då och då men ni har bloggat så lite den sista tiden, trist! ni är ju annars grymma!

2007-11-05 @ 14:02:03
Postat av: stephanie

" " : Ingen aning, men det är från AA och det finns bara en som är lila/blå så det är den:)

2007-11-05 @ 15:53:23
URL: http://passionpourmode.blogg.se
Postat av: Juliuslovise

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2009-01-22 @ 07:55:29
URL: http://juliuslovise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0