Darling, im home

Vrål hungrig är jag, försökte trycka i mig en svettig macka på lunchen som jag köpte på sleven, den var soaking wet och i vad vill jag inte ens veta! Köpte mig en bulle istället, bra lunch. Lite inspiration kommer efter jag utfodrat mig själv. PS: Du som skrev att vi ska sluta retuchera bilderna blev jag lite fundersam över. Våra bilder av oss själva är absolut inte fixade. Eftersom du skrev det i mitt inlägg antar jag att du syftade på dem. Bara så du inte behöver grubbla mer på det så är bilderna inte iordninggjorda, ingen indragen mage här inte, inget lite extra push i boobsen och annat pjåk. tackar annars för den andra kommentaren! Later:)


Kommentarer
Postat av: Emilie

med retuscherade bilder menar jag hur ni klipper iordning runt omkring. ni lägger en bakgrund på er och sedan retuscherar ni runt omkring er över bakgrunden. lägg upp små foton istället. det jag menade. lättare att se!

2007-10-24 @ 19:45:22
Postat av: roi

att d finns folk som ens orkar bry sig, skit i de, ni e hur fina som helst tjejer ;)

2007-10-24 @ 23:05:07
URL: http://roilike.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

Dom får väl göra som de vill, det är ju inte din sida.....for emilie! tycker det är häftigt med deras kort. Älskar er blogg.

2007-10-25 @ 15:49:55
Postat av: Joachimsigrun

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2009-06-15 @ 13:51:56
URL: http://joachimsigrun.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0