Godmorgon

Jag vaknade igentligen klockan halv 10 (hör och häpna!) Jag var nästan i extas då jag inte hade behövt knocka mig själv medvetslös för att få mina timmar sömn. Eh, råkade dock somna om och vaknade nu. Idag tror jag att jag och Nathalie ska en runda på stan, kika lite ta en fika och snacka skit. Det blir ingen utgång idag då en "GOLD" invatation dimpte ner i min brevlåda, typ den officiella efterfesten på Berns för ... Guld? Världens enda guldporsche ska tydligen infinna sig så det kanske kan bli trevligt. då man får snirkla runt ett sådant ting. Jag ringde och hörde om min andra halva ville vara min date at the night. Nathalie tackade Ja. Får se vad det är för något imorgon då! Men till nuet. Spanade in lite pics på gettyimages, och fick fram den här, den är så... underbar. Kates kläder är eufori-framkallande och pete kör sin tuffa rockability style, i like.

image167

Kommentarer
Postat av: Vera

Jisses vad smal hon är nu. att det egnt är två ben syns ju knappt!

2007-10-10 @ 13:04:46
Postat av: Anonym

alltså det där är inte rockabilly stil fatta!!!!!

2007-10-11 @ 16:50:01
Postat av: steph

okej då ska jag fatta det!!!! och du ska fatta att man inte behöver vara så bitter! Seså, iväg och handla väskor med dig!

2007-10-12 @ 19:34:03
URL: http://passionpourmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0