Nä hörrni

Nu har jag försökt klurat på det här med kodmoduller hela dagen, då jag fick ett tips av en tjej att det fanns en blogg där hon hade försökt förklara hur man ordnar med sidan. Det var så rörigt och jag förstod ingenting, jag försökte en gång och då blev det bara pannkaka! Vi måste alltså ha nån som kan gå in här och ändra vår sidlayout, så får vi skicka över layouten på msn! Så, jag vet att det finns ena riktiga nät-sharks där ute som skulle kunna hacka sig in på ett laboratorium, Seså, det här är säkert inte så svårt när man vet hur man gör! Nu får ni ta er i kragen och write to us! 
Kram

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ja, visst är det frustrerande det där med tekniken. Tur att man har hjälpsamma vänner!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2007-10-10 @ 21:05:43
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Erika

Tips, gå in på bloggar ni tycker är snygga och fråga dem hur de gjort/om de kan hjälpa er :)

2007-10-10 @ 23:16:42
Postat av: Lina

Hur gamla är ni? Går ni i skolan? Isåfall... Vart då?

2007-10-11 @ 11:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0