Onsdags Outfit

Imorse försov jag mig ,skulle upp i tid för att klippa mig så jag ställde klockan på kvart i tio, men 20 över nio ringer Jessica och väcker mig! så jag sätter min mobil på ljudlös och tror att den ska ringa ändå, men nej! fem i 11 vaknar jag! ( ska vara hos frissan halv tolv) så jag får slänga på mig någonting fort och springa som tur var blev jag bara en kvart sen. När jag är klar (blev bara topparna) så ska jag ta fram mitt bankomatkort, men tror ni inte att jag glömde det hemma också! Pinsamt!! Det blir bara raka vägen hem och hämta det med. Ibland måste man få göra lite misstag:)

Nu ska jag hem till Carro och bara slappa hela dagen blir väl nog de sista Heroes avsnitten med.
Ha en trevlig dag!

image116


Kommentarer
Postat av: Anonym

var är jackan ifrån? ller är det en skjorta?

2007-10-03 @ 17:30:10
URL: http://primaryroad.blogspot.com
Postat av: Anonym

vart kommer de snygga skorna ifrån? :)

2007-10-03 @ 17:54:23
Postat av: NATH

" " - Det är en jacka eller poncho jacka:) den är från Zara
" " - Skorna kommer från din sko

2007-10-03 @ 21:56:00
URL: http://passionpourmode.blogg.se
Postat av: M

Varför ställde du klockan på kvart i 12 om du skulle vara hos frissan kl 11.30?

2007-10-04 @ 14:56:49
Postat av: Nath

"M" - oj skrev lite fel, ställde den på kvart i tio, tack för att du la märket! hehe

2007-10-04 @ 16:02:44
URL: http://passionpourmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0