Otippat gästspel

God afternoon my friends! Hoppas ni mår lika tipptopp som jag gör. Amanda och jag har tryckt i oss en 10 bitars shushi var, satte sig fin fint på baken innan vi hunnit ställa oss upp. Men vad gör de om 100 år när allting kommer kring? Igår drog jag och Amanda ut en snabb sväng! Vi valde ( hör&häpna ) laaaroooy baby, spö rengade gjorde det också, och eftersom ni vet vilken hurtbulle jag är gick vi dom 10 minuterna? I guess not. Snabbt fann vi vår käre vän Viktor, och fengan som hade gått och blivit gammal, höhö. Och kvällen tog en snabb vändning, Vi lämnade tryggheten och laroy och begav oss mot V. Det var mucho fun! Men man är ju inte helt tappad, avslut på White och en helt sober kväll:) Feels good!
Notera dom supersnygga armbanden, som jag senare fick komma att sova med för jag inte fick av dem, MORR , och mina favorite rings.

image81


Kommentarer
Postat av: maria

stephanie!
jobbar du i nån kläddbutik, eller??

2007-09-22 @ 14:52:12
Postat av: antonia

snygga som alltid!=) och ja, armbanden var ju grymma!:D

2007-09-22 @ 15:01:13
Postat av: Jennifer

Hej Steffi :) Hittade din blogg och tänkte bara säga hej!

2007-09-22 @ 15:43:06
URL: http://forbes.blogg.se
Postat av: Jennifer

Jag var faktiskt inte ute! Men ikväll kör vi, eller hur? :)

2007-09-22 @ 15:47:39
URL: http://forbes.blogg.se
Postat av: gabrielle

where from är den vita blusen, är det en odd molly? looks like one!

2007-09-22 @ 21:57:14
Postat av: STEPH

MARIA: nej det gör jag faktiskt ej, även om jag önskar;)
ANTONIA: tack, ja visst är dom?!
GABRIELLE: Zara!

2007-09-23 @ 16:50:57
URL: http://passionpourmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0