GÅÅMORRON GÅMORRON!

image522

Gåmorron folks! Har vart vaken ett tag och spekulerat det fina vädret. Min energi steg typ 1 inch när solen bländade mig denna fina morgon. Satte mig och tog en kopp te i min favvo soffa. Har jag sagt att jag älskar Svensk Tenn och Josef Franks underbara kreationer? Vår familj är lite små besatta av hans mystiska elefanter, färger och moderna konst, vårt hus är i princip baserat på det! Okej, det var det! Ska sy om en gammal mockakjol sen. Ha inga förväntningar då jag s.u.g.e.r på att sy. Fick för tusan typ muta slöjdläraren för att få G. Kram / Stephanie

Kommentarer
Postat av: Erlandebba

Great site!!!

2008-10-07 @ 11:42:27
URL: http://erlandebba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0