Moooorning

Okej, not really men detta mörker lurar ju en som tusan. Jag är så himla arg just nu. Jag skulle äta frukost och mitt huvud befann sig typ på mars eller något. Jag var med andra ord vimsigare än min mamma. Min plan var att fylla magen med mina special mackor. Dvs: macka, ketchup, ost , skinka och curry! Det är bra grejer. Det låtar lite loco men det är superb. Vet ni vad jag gör eller? Jag hyvlar ost och skinka och häller på ketchupen överst. Bränner mig på ungnen och skriker som en stucken gris. Tittar in genom ugnsluckan då det slårt mig att jag glömt curryn, in med handen och peppra. Fan så mackan ser ut. Den...blöder ju typ. FAN, ketchupen ska ju vara underst! Ser ni nu hur borta jag är!? Det väller ut 480 graders ånga och jag blir dizzy dizzy och tappar mackan med ketchup sidan på fötterna. Bra start på morgonen... nej. räddaren-i-nöden? Ja..
Hoppas ni vaknat på ett mer pleasant sätt! Kram Stephanie

Kommentarer
Postat av: swuppsi

HAHAHAHAHHA saknar dina galna upptåg vännen

2007-12-05 @ 22:06:23
URL: http://www.swuppa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0