denna tjej bär päls snyggt

image320
emmascloset.webblogg.se

Kommentarer
Postat av: Zara R

vill tipsa om att Bik Bok har fuskpäls i både vit och svart, dom såg faktiskt helt okej tycker jag om man är ute efter en fuskpäls! Glömde tyvärr kolla hur mycket de kostade.. Ville bara tipsa om de. Kan vara värt att kolla in! :-)

2007-10-30 @ 16:15:58
Postat av: joanna

hej!
till stephanie; jag såg ett (sött) foto på dig från i lördags på laroy (stureplan.se) reagerade på vilken fin färg och glans dina läppar hade. får man fråga vad du har på dom så dom blir sådär fint glansigt rosa?
mvh/joanna

2007-10-30 @ 17:51:14
Postat av: stephanie

JOANNA: oh tack vad kul att du gillade färgen. Har blivit helt galen i rosa glansiga läppar på sistonde. Då jag förut inte gillade läppglans&rosa så mkt. Men först lägger jag foundation över dom så dom blir i samma ton som huden, sen andvänder jag ett rosa läppglans från HM, sen lägger jag Christian Diors simply pink heter det. Nr 274. Och avslutar med ett
genomskinligt glans. Och vips har du hallonläppar:) / stephanie

2007-10-30 @ 20:39:17
URL: http://passionpourmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0