Hann inte

Det var ju tänkt att jag skulle lägga upp bilder på mina två klänningar och få lite hjälp med vilken jag skulle välja. Det var ju då också tänkt att jag skulle ha köpt skor och strumpbyxor. Men det blev jobb hela dagen istället, så imorn måste jag in i sista stund och leta rätt på några hyggliga fest blåsor att ha. Hoppas det finns! Något tips kanske? Ikväll har det iaf blivit en lugn kväll men min kära becca, film och guitarr hero ( ja det är sant spelet är beroendeframkallande!) Börjar snart blir lite rädd för becca hon är lite galen där ute (hon försöker sig på en riktig hårding till låt) Natti natti på er Kram Nathalie

image492

Kommentarer
Postat av: Aaronanette

Very nice site. Will sure visit again.

2010-11-15 @ 12:42:44
URL: http://aaronanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0