Natti

Gud vad mysigt det är att ha en stund för sig själv, burra ner sig i sängen med en kopp te, min bebi mac och läsa min 2 kg´s tjocka Elle som dimpte ner i brevlådan i eftermiddags. Blä jag vill ha allt i tidningen, jag känner mig inte ens manad att ta ett kontoutdrag, inte många kronor där inte. Prority nr 1 : Jag måste ha en kornblå väska, nån som sett någon het? Den blåa Fransväskan på asos.com är ju fin, men det känns som om att hela sthlm går omkring med den. I feel the inspiration flow. Blir nog några urdrag ur tidningen imorgon.
Just det! The fray : Fall away & Look after you. Vilka snyftisar, dom är så fina och bra! Ladda hem!
En sak till, vad vill ni se mer/mindre av i bloggen? Vad saknas osv? Write to us
Godnatt alla! Och natti herlarsson big hug till min sjukling Nathalie!
/ Stephanie


image52




Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer dagens outfit och då skriver ni även vart kläderna kommer ifrån, vad ni shoppat och vad ni vill köpa för någonting som du skrev i det här inlägget: - en kornblå väska.

2007-09-19 @ 10:16:57
Postat av: Linda

Har en blå i patchwork från friis&company som är ganska nyinköpt. Värt att kolla in!

2007-09-19 @ 11:43:29
URL: http://linda-modeblogg.tjejsajten.se/
Postat av: STEPHOCHNATH

" " : Jaa låter finfint! tack för tipset.
LINDA: Tack för det, ska kollas upp!

2007-09-19 @ 12:59:43
URL: http://passionpourmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0