i am the party, cavalli release

Vaknade av att jag var helt övertygad om att jag hade brutit armen, ruskade om den lite och insåg till min lättnad att det hade vart en dröm. Känns som om jag måste göra lite nödvändigheter idag (= tråkigheter) typ fixa mitt legg som jag sagt till mamma att jag ska göra i minst, minst 2 månader. Ångest där. And no, I havent forgot Cavalli! Känns inte som om något av plaggen gav mig eufori-känslan, men det kanske blir bättre när man ser dem in real life. 
Kram/ Steph

Kommentarer
Postat av: milk

haha, det är så stört när man är säker på att någonting har hänt, fast det bara var en dröm..

2007-11-09 @ 21:19:41
URL: http://imilk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0