Dag 3

Wow, vilken morgon rutin jag börjar få in. Vaknade 2 minuter innan min klocka skulle ringa, jag blir lätt tidsinställd. Och idag är det fredag! Det känns jätte bra. Speciellt nu när jag har jobbat, kan nästan bli lite ångestladdat att gå upp runt 1 på eftermiddagen och inte få ut något av dagen. Efter jobbet ska jag träffa lite vänner, bla Nathalie om hon orkar masa sig ut på stan, titta lite i stores och ta oss en afterwork bestående av ett glas vin. Kan bli mys. Planerna för kvällen är utgång. Känner mig för trött för det nu men rycker väll up mig senare. Ha en bra dag dear people
Stephanie

Kommentarer
Postat av: Mattiasmonica

Very impressed!

2010-02-10 @ 09:09:13
URL: http://mattiasmonica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0