new tee

Hej på er!
Hoppas allt är fint och ni har haft e bra helg! Ledsen om vi inte har bloggat under helgen, det måste bli ändring på det där! Hursomhelst var vi ute på festligheter både fredag och lördag. Vi har spenderat mkt tid i amandas lägenhet på skeppargatan, där vi i fredags var 20 tjejer som blivit bjudna på drink/förfest. Mycket trevligt. Hursomhelst sitter jag hemma nu och väntar på My, Mys pojkvän Phille pille och Lollo. Ska bli kul och träffa My som numera bor i lund där hon pluggar ( För er som inte vet är det mina halvsyskon, lollo&my! ) Och jag kan sätt amin höger fot på att jag vet vad Nathalie gör. Hon kollar på High school musical i hennes soffa.
Igår hann jag och carro med fläng på stan och en shushi. Vi hann med monki och 2 ur snygga tee´s fick följa med mig hem, samt en björn mössa.  ( Tyvärr har Nathalie den andra då jag la den i hennes väska igår ) ska visa senare!


image130

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0