Onsdags outfit

Skit också, Jag är sen, jag har blött hår, jag kommer missa bussen och Nathalie kommer döda mig! Jag har haft 2 timmar på mig att göra i ordning mig denna inte allför vackra dag, tror ni jag har åstakommit något? Ne då trodde ni rätt. Och som råga på detta kommer jag bli ännu sjukare eftersom det ser ut som om jag hält en balja vatten över håret och vandrat ut ( och känns som om jag badat i en vak ) Great. Nu är det ingen idé och stressa. Nathalie har hoppat på bussen och jag är kvar hemma med ett rum som måste städas! Införskaffade mig igår en par skor med rågummi sula, jag är käääär. Köpte dessutom en fransväska med nitar för ett grymt pris!

image117


Kommentarer
Postat av: Emma

vart har du köpt den underbara väskan ?

2007-10-03 @ 15:05:40
Postat av: Helena

grymt snygga köp, är något avis ;)

2007-10-03 @ 15:35:38
URL: http://helenaengstrom.blogg.se
Postat av: emma

åh va fin väskan var. får man fråga vars?

2007-10-03 @ 16:09:44
Postat av: Amanda

Älskar dom skorna och är väldigt ledsen över att de inte går att köpa här i Halmstad. För visst är det väl dom från vagabond? Har varit så grymt nära jättemånga ggr på att beställa hem dom från vagabonds hemsida. Det som hindrat mig är storlekarna. Därför undrar jag om de är normala i stl? Vissa skor jag har från vagabond är i stl 36 medan andra är i 37. Vore väldigt tacksam för ett litet svar :) mvh

2007-10-03 @ 16:24:50
Postat av: STEPH

"EMMA*2" DEN KÖPTE JAG PÅ TESSIE:)
"HELENA" JA VISST VAR DEM FINA:)
"AMANDA" DET STÄMMER. OKEJ DÅ TYCKER JAG INTE DU SKA BLI HINDRAD ATT INTE KÖPA SKORNA PGA STORLEKARNA. DET ÄR FAKTISKT INGEN SKILLNAD. OM DU HAR 38 SÅ BESTÄLL I 38 ( INTE 37 ) :) GOOD LUCK

2007-10-03 @ 16:34:15
URL: http://passionpourmode.blogg.se
Postat av: Nadine


vad kostade väskan?

2007-10-03 @ 17:24:44
URL: http://primaryroad.blogspot.com
Postat av: STEPH

NADINE: 399 KR!

2007-10-03 @ 17:29:13
URL: http://passionpourmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0