Tadaa

Nu är jag hemma! Efter ännu en dags arbete. Men hörrni, jag tror jag har missat en sak. När tusan kom kylan? Jag höll ju på frysa häcken ( inte mkt häck på denna kropp alltså ) av mig imorse. Tror snart de e dags för långkallingar, kommer ihåg då jag brukade ha det när jag var mindre. Man har alltid vart en fryslort! Tyvärr do i not fancy jeans så mkt, har ett undantag och det är mina snortighta gråa sass&bide jeans, och vet inte vad ni tycker men personligen tror jag inte det blir så flossy med ett par långisar under lacktightsen! Nu är jag hungrig! Återkommer lite senare.
PS: Ni måste lyssna på Everyday by Phil collins, men det har ni säkert redan gjort. Så mysig.
Stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0