Toffsig,Today,Turban

Hoppas livet leker idag! Jag är så trött, vilket stör mig eftersom jag gick och la mig igår efter det sista avsnittet av heroes, ja det var super grymt, vid 12. Tror ni jag kan somna? Nä istället går min hjärna på högvarv och kroppen totalkontrar med hot om kollaps (typ!) så jag drogs någonstans mellan sömn och verklighet, Min hjärna ville inte sova, den ville... tänka. And it did, till min fasa. Jag somnade 3. Väldigt annoying, och en annan person som är annoying idag är jag. Det gillar vi inte. Idag tänkte jag dra mig mot staden för en fika med Ellie. Kan bli nice då vi har lite att catch up. Min fråga idag är, mitt hår är en mess och jag har fortafarnde periodvis en tok-crush på min turban. Tycker ni jag kan skippa att fixa&dona med håret idag och dra på mig den? Det får vi se later:)
Kram Stephanie



Kommentarer
Postat av: Viljarlone

Very interesting & professional site. You done great work.

2009-07-16 @ 07:48:16
URL: http://viljarlone.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0