En söndags outfit

Igår var jag och några tjejkompisar på ladies night på globenriktigt kul! vi blev bjudna av våran danslärare Thomas som var med i den. Måste bara säga att han var grym!. Vi stod där ett dans gäng på nio och skrek och dansa. Nathalie Winscher blev som galen när Måns Zelmerlöf skulle uppträda, de var bara att springa efter henne ner mot scenen till golvet. Men innan han kom upp på scenen ledde det mot baren, de blev 18 baileys mini flaskor och 9 cider för 141 kr!  Sedan bärde det iväg mot laroy där vi senare mötte upp Steffi och Amanada:)! Men jag drog hem efter 20 min på White var fortfarade sjuk efter veckan och de var nog inte en så bra idé egentligen att gå ut men kul var de trots att mitt huvud dunkade i 180!.

Nu ska jag ut på promenad, de blev en mysig och skön söndagsoutfit.

image88

Kommentarer
Postat av: Anonym

mys! var bor du?

2007-09-23 @ 17:38:14
Postat av: Jo

you're such a hottie!! fortsätt så......

2007-09-24 @ 00:26:31
Postat av: Jo

vadå "mys! var bor du?"..... detta är en blogg o ingen datingsajt, så lämna stackarn i fred.....
Nathalie, måste än en gång säga du klär dig riktigt "hot"... säger bara en sak! du o stephanie borde ta över från den där elin kling....

2007-09-24 @ 00:33:11
Postat av: Maria

Jo:
Kunde inte säga det bättre...Allt klockrent!!

2007-09-24 @ 07:51:21
Postat av: Nath

Tack så mycket!! va kul att ni gillar vår stil!:)

2007-09-24 @ 14:31:36
URL: http://passionpourmode.blogg.se
Postat av: ELIN

Men snälla nån, man kan väl få tycka att nåt är mysigt och i samma sväng undra avrt någon bor utan att bli elt nerklankad? jag är säker på att personen inte menade något illa. Kram

2007-09-30 @ 23:39:22
URL: http://eliinpeliin.blogg.se
Postat av: Moa

Jag har aldrig gått på promenad i högklackat...

2007-11-25 @ 23:19:54
Postat av: Idarellinor

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2008-08-27 @ 08:43:49
URL: http://idarellinor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0