Fifth avenue shoe repair

Har precis spanat in fasr. Kanske inget man skulle ta på sig till jobbet men jag älskar Couture! Stora klänningar
med mycket volanger, grönt, lager på lager fortf, vita drömmar, håller vitt på att komma tillbaks? Kornblått, bodys och annat smått och gott! Vida byxan med hög midja och upprullat längst ner ska jag införskaffa snarast. Dagmar har designat ett par ursnygga! Håll till godo med mina mobilbilder från Fift Avenue Shoe Repair.

image556

image557
image558
image559

Kommentarer
Postat av: Antoine

Mesmerizing Collection . . . The Charm of Monochrome, Darkness preciosity or Pastel's Delicacy
. . . The third outfit, or Arrogant "Gothic Sexyness" Style
: Subtle "Fashion -Dominatrix" Allure !!!

Cordially from France, Antoine

2008-02-05 @ 16:31:37
URL: http://stilettostetico.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Älskar den kornblåa outfiten, färgen gör mig glad!

2008-02-11 @ 13:37:20
URL: http://www.diamanti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0